zaterdag 18 augustus 2012

Dinsdag terug

Dinsdagmorgen na een nacht met veel wind. Hier aan de hoge wal bij Stellendam aan een mooring is dat leuk. Maar ik ben blij dat ik niet op zee zat, met wind en golven op kop. Smorgens vallen er nog wat buien, maar rondom begint het op te klaren.


Vandaag wordt er nog een stevige W5 voorspeld, maar de volgende dagen is het op met de wind. Ik ga dus weer lekker naar huis. Daar wacht een tuin, een fiets en 1001 andere dingen die ook leuk zijn......en niet te vergeten mijn partner!

Dus zeilen omhoog, windpilot erop en met ruime wind over een rustig Haringvliet, filmpje.





En een paar uur later het laatste stuk voorbij de brug over het Haringvliet op een filmpje

2 opmerkingen:

  1. Leuk om een blog tegen te komen van een zeiler die zo'n beetje in mijn buurt rond zeilt! Ik zal volgende keer zeker even wuiven als we elkaar eens passeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net even mijn logboek bekeken en op 18 augustus... zeilde ik met mijn pas gekochte FS22 van Middelharnis naar de Volkeraksluis. Ik arriveerde rond 11u aan de sluis om de tocht verder te zetten naar mijn haven.

    Ik was op 15 augustus in Spaarndam vertrokken met deze net aangeschafte FS22 en via de staande mastroute naar Benedensas gezeild.

    BeantwoordenVerwijderen